Sjuk & Lycka



Jag kunde inte sova inatt pga jag hade illande vĂ€rk i mina leder och dom skrek verkligen av smĂ€rta! Dock sĂ„ har jag tagit tempen men de Ă€r en rumptermometer och jag stoppar inte upp den i rumpan haha sĂ„ det visar inget nĂ€r jag har haft den i armhĂ„lan.. Tog sista Alvedon en för 6timmar sen och jag har sĂ„ ont just nu att de kĂ€nns som om varenda ben och led Ă€r förlamade! Men mannen ska ivĂ€g och handla och han fĂ„r passa pĂ„ att köpa magdroppar dĂ„ till Emelia och Alvedon till mig, hon har magont enligt BM. Hade hembesök av henne idag och vĂ„r tjej vĂ€ger nu 3250g vilket Ă€r super bra & betyder att min bröstmjölk funkar och ger henne nĂ€ring, vi mĂ„ste dock köpa magdroppar till henne. Jag hoppas att jag inte Ă€r allvarligt sjuk för dĂ„ kan jag inte alls vara nĂ€ra Emelia.. Men enligt mamma min sĂ„ tror hon att jag har förkylnings influensan som gĂ„r nu pga alla symtom jag har, fĂ„r hĂ„lla tummarna att de slĂ€pper snart.. 

Ska ta och göra te nu och sen krypa ned i sĂ€ngen och kolla pĂ„ nĂ„got.  

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: