BB Sophia.

Bild frÄn BB Sophia som jag tog efter jag vaknat. 
 
 
 
Som sagt sĂ„ har jag börjat öppna mig enligt dom. har vĂ€rkar men fick med mig starkare medicin mot vĂ€rkarna sĂ„ jag kan sova inatt. Vi kom i alla fall in och de undersökte mig och hon mĂ„r bra, ligger nere och Ă€r bered att komma ut typ, jag blöder ocksĂ„ pga livmoderns tappern hĂ„ller pĂ„ att öppna sig just nu och jag Ă€r redan öppen mne inte sĂ„ pass stort för att jag ska behöva vara kvar, jag fick vara kvar om jag ville över natten men valde att Ă„ka hem till min sĂ€ng dĂ„ jag faktiskt har fĂ„tt medicin med mig hem ifrĂ„n dom. Nu Ă€r frĂ„gan bara om vattnet ens kommer gĂ„ pĂ„ mig nĂ€r jag inte ens mĂ€rkte att slemproppen hade gĂ„tt pĂ„ mig haha. Är fortfarande extremt trött fast jag fick sova 4timmar dĂ€r med hjĂ€lp av sovdos. Har fĂ„tt hem en sovdos ocksĂ„ sĂ„ det Ă€r ingen fara. Vi ska Ă„ka in direkt har dom sagt nĂ€r vĂ€rkarna börjar bli mer intensivare och göra riktigt ont eller om vattnet har gĂ„tt har dom sagt. PĂ„ CTG sĂ„ sĂ„g dom att jag har vĂ€rkar ofta men lill tjejen mĂ„r jĂ€tte bra. SĂ„ antingen kommer hon ploppa ut imorgon, över morgon eller i slutet av veckan men dom tror att hon kommer titta ut i vĂ€rlden inom 2 dygn sĂ„ vi fĂ„r se. Nu ska jag ta och lĂ€gga mig i sĂ€ngen och försöka sova lite. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: