Äntligen hemma!


Bild tagen frĂ„n idag pĂ„ BB. 


Ja som sagt sĂ„ fick vi vara kvar pĂ„ BB Sophia pga Emelia hade brist pĂ„ blodsocker för hon vĂ€ger lite och Ă€r liten, vi spenderade 3 nĂ€tter dĂ€r och varje gĂ„ng Emelia började bli bĂ€ttre sĂ„ testade de hennes blodsocker och de hade sjunkit dĂ„ igen, kĂ€nde mig sĂ„ himla hopplös och bröt ihop o grĂ€t flera gĂ„nger för kĂ€ndes som om det va mitt fel att hon ej hade tillrĂ€ckligt med blodsocker men mannen min berĂ€ttade att det har inget med mig att göra utan hon skulle födas liten Ă€ndĂ„ ju pga hon fĂ„tt det utav mannens sida. Han föddes liten och vĂ€gde lite. Jag lugnade dĂ„ ned mig sĂ„ klart men frĂ„gade alla BM om varför de sker bebisar osv och kom fram till att det faktiskt inte Ă€r mitt fel. Vi Ă„kte i alla fall hem idag och det kĂ€nns sĂ„ extremt himla skönt att fĂ„ vara hemma med min och mannens egna sĂ€ng och min special kudde. Har ju som sagt fortfarande problem med nacken efter krocken men kunde inte magnet röntga mig ju pga var lĂ„ngt in i gĂ„ngen med Emelia dĂ„. Ska ta och boka tid nu för en ny röntgen sĂ„ ska de fĂ„ fixa min nacke nu för de hade jag ocksĂ„ problem med pĂ„ bb sophia.. Ska ta och umgĂ„s med min lilla familj nu. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: