2016 . 01 . 01


FrĂ„n min instagram. 


Året började inget vidare alls bra tycker jag, mina sammandragningar, förvĂ€rkar och molande "mensvĂ€rk" började klockan 3 inatt och de har vĂ€grat att sluta kan jag sĂ€ga, blir galen för vill inte ha sĂ„hĂ€r ont och orkar inte göra nĂ„gonting just nu, hon trycker och rör sig dom om hon har disco dĂ€r inne och gör kissblĂ„san min bara vĂ€rre och Ă€r riktigt hungrig. Ska frĂ„ga mannen min om han orkar hĂ€mta flingor till mig för kan verkligen inte röra mig just nu. Annars var nyĂ„r bra, Ă„t pĂ„ kinamuren med min mor, Pappa Pelle, Andreas och med mannen min o sĂ„g fyrverkerierna. Ett annorlunda nyĂ„r till skillnad frĂ„n förra Ă„rets dĂ„ jag var ute och festade. Men i början pĂ„ detta Ă„r nu sĂ„ fĂ„r vi invĂ€nta prinsessan och vi fĂ„r hĂ„lla tummarna att jag ej gĂ„r över tiden för de kommer jag icke orka! Har redan det vĂ€ldigt jobbigt! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: