2 veckor


Bilden är tagen idag. 


Idag är det exakt 2 veckor sen vår lilla tös tittade ut i världen!

Strax sÃ¥ ska jag ta och fixa i ordning i köket medans lill tjejen sover! Ska dessutom passa pÃ¥ att dammsuga för det är damm rÃ¥ttor i hallen haha och jag mÃ¥ste fixa det, klarar inte av när de är smutsigt hemma sÃ¥ lite städning hinner jag med. MÃ¥ste dessutom ta ned granen haha, det hann jag aldrig med eftersom vi Ã¥kte in den 5 och lill tjejen kom ut den 6, nu när vi har varit hemma sÃ¥ har jag aldrig tagit tag i att ta ned granen eller orken faktiskt. Att vara mamma är en helt ny nivÃ¥ än att ta hand om smÃ¥ syskon eller ett jobb. Du är upptagen 24/7 med bebisen och du har sömnlösa nätter som fÃ¥r dig att sova nÃ¥gra timmar pÃ¥ dagen vilket fÃ¥r ditt dygn att vända och du kan inte äta i lugn och ro innan bebisen vaknar igen haha och du testar att amma bebisen när du äter samtidigt men det blir svÃ¥rare än du kan tänka dig. Det är en hel del förändringar men jag är glad över att jag har en man i mitt liv som hjälper mig enormt mycket! Nej nu ska jag ta och fixa i köket! 

Kommentarer
» Emma Grann Fotografi

Men så söt :D

Svar: tack ^^
Stephanie Lindgren Redman

2016-01-25 09:35:37
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
» Jessica

Åh så söt! :)

Svar: tack ^^
Stephanie Lindgren Redman

2016-01-25 09:56:23
URL: http://duvetjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: