KĂ€nslor + En raket Emelia





Mammas lilla tjej vĂ€xer sĂ„ mycket! MĂ€rkte igĂ„r att hennes body i storlek 50 ca för liten och köpte ett sett med en jĂ€tte fin tröja och byxor ifrĂ„n H&M. Ni fĂ„r se senare ska ta kort pĂ„ henne. 

IgĂ„r var jag och trĂ€ffade en ny vĂ€n som heter Sanna och hon har en dotter som föddes 11 januari, 5 dagar efter Emelia sĂ„ de Ă€r jĂ€mn gamla, Sanna Ă€r i min Ă„lder och Ă€r inte ifrĂ„n Stockholm egentligen men vi umgicks i Kista centrum eftersom mannen min glömde lĂ€mna mitt kort hemma sĂ„ vi fick Ă„ka dit. Sannas dotter har ett riktigt coolt namn haha och det Ă€r mitt namn stephanie! Stephanie va planerad 2 dagar före Emelia sĂ„ lite sjukt Ă€r det. Vi ska ta och ses snart igen och dĂ„ blir det en tur i Liljeholmen bland alla andra mammor. 

Jag och mannen och Emelia ska flytta ocksĂ„ och det Ă€r vĂ€ldigt jobbigt för mig att hĂ„lla bloggen uppdaterades eftersom jag inte mĂ„r sĂ„ bra heller.. har fĂ„tt tillbaka mina mardrömmar, illamĂ„endet och magkatarren men Ă€ndĂ„ sĂ„ försöker jag kĂ€mpa med kosten för Emelias skull eftersom jag ammar henne. PĂ„ senaste kontrollen sĂ„ vĂ€gde hon 3990g och Ă€r 53,3 cm lĂ„ng sĂ„ hon vĂ€xer riktigt mycket och vi behövde inte komma pĂ„ en hel mĂ„nad för hon gĂ„r upp vĂ€rldens raket! Jag har grĂ€dde i tuttarna haha! Ska ta och byta pĂ„ henne nu och sen ska vi ta en tur med bilen mot skĂ€rholmen. 

Kommentarer
» A

Kul att du uppdaterar bloggen igen hjĂ€rtat! Saknar dig! Älskar dig gumman /A

2016-02-20 21:28:18

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: