Vecka 29


Nu befinner jag mig i vecka 29 och ju mer veckorna gĂ„r desto mer vill jag att hon ska komma ut nu. Kan inte sĂ€tta pĂ„ mig strumpor ordentligt, skor och kan ej böja mig ned. Om jag gĂ„r fort sĂ„ sĂ€tter alltid foglossningen ingĂ„ng och ilar med vĂ€rk. Tur har jag ju massa kuddar och en vete kudde hemma sĂ„ de hjĂ€lper lite i alla fall. Nu i helgen och under höstlovet blir det en hel del flytt till min och fĂ€stmannens lĂ€genhet, Ă€ntligen har vi en lĂ€genhet och det Ă€r inte jĂ€tte mycket grejer vi kommer behöva köpa pĂ„ Ikea, vi fĂ„r en del utav bekanta och vĂ€nner och familj. SĂ€ngen mĂ„ste jag och fĂ€stmannen bestĂ€lla nĂ€r vi har Ă€ndrat adressen till den nya. Eftersom den levereras hem. Vi kommer sĂ€kert dĂ„ fĂ„ sova hos vĂ„ra förĂ€ldrar under den tiden. Men nu börjar allt falla pĂ„ plats iallafall, vi har lĂ€genhet, barnvagnen, bil barnstolen och allt annat till henne förutom blöjor osv, men de fixar jag i december. Jag mĂ„r i alla fall bra just nu men halsbrĂ€nnan dödar mig men brukar dricka mjölk och de hjĂ€lper faktiskt. Nu ska jag ta och hĂ„lla chefen i sĂ€llskap haha, han ska fĂ„ fylla i ett par papper till lĂ€ns försĂ€kringen ang krocken vi va med om och frĂ„n försĂ€kringskassan. Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: