VĂ€rsta dagen i mitt liv.

 
 
Bild lÄnad frÄn Google. 
 
 
IgÄr sÄ var jag och min fÀstman med i en bil olycka dÄ en annan man körde in i oss, vilket har gjort sÄ att de har skakat upp mig ordentligt nu i efterhand. Vi Äkte i alla fall in med mig igÄr och vi kom direkt till förlossningen och kollade att vÄr dotter var okej och mÄdde bra. Hade sammandragningar och hela magen var riktigt hÄrd sÄ dÀrför tog sjukhuset tag i det först. Hon mÄdde i alla fall bra och vi kunde höra hennes hjÀrtljud och se henne pÄ ultraljud, vi bÄda lugnade ned oss dÄ och mannen gav mig en puss dÄ och sa 'vi har en stark flicka Àlskling'. DÀrefter fick vi gÄ tillbaka till akuten och fick sedan hjÀlp med vÄra nackar osv, mannen min behövde inte röngta sin nacke och har inga problem nu idag heller men min nacke behövde dom röngta och de visade sig vara ingen fara förutom att jag har "blÄmÀrken" pÄ kotorna i nacken som kommer försvinna om ett tag. Idag sÄ har jag haft riktigt ont i nacken och i musklerna bredvid nacke och vid skuldrorna, kunde varken sova inatt och hade jÀtte svÄrt imorse att röra nacken och röra armarna. Men som sagt sÄ blir de sÄ pga musklerna spÀnner sig i chock och har ju "blÄmÀrken" pÄ kotorna. Hoppas denna smÀrta försvinner snart för vill inte ta smÀrtstillande, hatar att ta tabletter. Mannen mÄr i alla fall bra men sÄ klart sÄ blir den starka och muskulösa mannen uppskakad ocksÄ sÄ han har inte varit sÄ pratig och vÀldigt nere till och frÄn idag. SnÀll som min bonus pappa har varit sÄ fick vi lÄna hans bil en snabbis idag, vi alla vet i familjerna att han som körde pÄ oss kommer fÄ skiten för de kommer dessutom transportstyrelsen och försÀkringsbolagen se ocksÄ. Om mina smÀrtor inte försvinner sÄ kommer jag fÄ gÄ till en sjukgymnast och hoppas pÄ att bli bÀttre. SÄ helt enkelt fick jag en liten typ av whiplash skada, men jag hoppas smÀrtorna kommer försvinna sÄ jag inte behöver göra sÄnt inom en snar framtid pga vi fÄr vÄran lilla tjej i januari. 
 
Nu ska jag ta och gÄ lÀgga mig. Kommer aldrig glömma dagen den 7 oktober 2015. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: