V26 + MVC

 
En bild frÄn min födelsedag. 
 
Jag och mannen var pÄ MVC i onsdags och tog blodprov, vÀgde mig och lyssnade pÄ hjÀrtat. Allt sÄg super bra ut och befinner mig nu i vecka 26, gick in i ny vecka idag. Jag Àr dock vÀldigt ledsen över att fÄ byta BM för min ska sluta och jag som hade fÄtt sÄn fin och bra kontakt med henne, men hon sa att den andra jag ska fÄ Àr sÄ himla trevlig ocksÄ fast det ÄterstÄr och ser. Jag Àr ÀndÄ glad att allt har gÄtt super för mig i graviditeten förutom nÀr jag fÄr foglossning, dock sÄ fÄr jag inte sÄ ont som andra fÄr men ibland kan det kÀnnas som om nÄgon gör tusen nÄlar inuti mig.. Jag rör pÄ mig vÀldigt ofta sÄ det kanske beror pÄ det och har ordentliga skor nu, eller sÄ har det med att jag Àter hÀlsosamt mest. Kan vara ibland dÄ jag trycker i mig nÄgot gott. Jag Àr vÀldigt glad att jag lyckats gÄ upp lite i vikt nu och ska försöka hÄlla mig i en bra radie för varje besök hos MVC sen. 
 
Har dessutom en god nyhet och de Àr att mannen min klarade uppkörningen och teorin sÄ det Àr minskade kommunal Äk just nu, vilket Àr dÄligt dÄ jag gillar röra pÄ mig men fÄr göra det pÄ gymmet istÀllet, mÄste ÀndÄ klÀ mig riktigt varmt nu pga kylan Àr pÄ g och jag fÄr sÄ extremt ont i lederna dÄ. 
Jag jobbar dock i veckan sÄ dÄ brukar jag ju Äka kommunalt men annars blir de ju bilen nu. Glömde dessutom berÀtta att jag tog bort sittdelen frÄn vagnen och satte dit liggdelen sÄ nu Àr den klar för lill tjejen förutom ett babynest.. Ligger i sÀngen just nu och ska strax sova tÀnkte jag, tröttheten har kommit tillbaka sÄ brukar bli trött vid 7-8 tiden redan sÄ nu Àr jag extremt trött! Glömde ocksÄ nÀmna att jag har legat hemma sen i torsdags med feber, hosta, förkylning och ont i hela kroppen, vart lite bÀttre ikvÀll dÄ jag drack te och dock bara tagit det lugnt. Hoppas att febern hat slÀppt till imorgon, vilket jag tror att den kommer att göra men Àr inte sÀker. TrÄkigt ocksÄ att mannen Àr ivÀg och jobbar natt, gillar inte att sova utan honom sÄ har tagit hans T-shirt som jag Àlskar, en T-shirt frÄn gymgrossisten. Vi fÄr se nÀr jag hinner med att uppdatera bloggen mera. Btw funderar pÄ att byta bloggportal, vad tycker ni om det? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: