Fortfarande sjuk men hade tur



Som sagt sĂ„ hade jag feber igĂ„r och imorse men pĂ„ eftermiddagen dĂ„ mannen kom och hĂ€mtade mig med bilen sĂ„ hade febern slĂ€ppt lite sĂ„ jag hoppas att jag inte har smittat nĂ„gon nu pĂ„ min mans sida. Det var nĂ€mligen hans mammas sambo som fyllde Ă„r och hade födelsedags middag hos dom och vi vart bjudna redan 1 vecka tillbaka ungefĂ€r. Men som sagt sĂ„ kom febern tillbaka ner firandet kĂ€nde jag men försökte inte tĂ€nka pĂ„ det sĂ„ de slutade med att alla stĂ€llde frĂ„gor om graviditeten och vi/jag stĂ€llde en massa frĂ„gor ocksĂ„. Alltid lika kul att trĂ€ffa den sidan av nya slĂ€kten och mannens mamma. Just nu Ă€r mannen i allafall ivĂ€g en svĂ€ng med sin bĂ€sta vĂ€n och tar en runda med bilen, Ă€r hos mamma igen och packar ned min vĂ€ska för natten hos honom och tar de lugnt.. blir upphĂ€mtad snart sĂ„ blir sĂ€ngen direkt nĂ€r vi kommit hem till honom. Annars mĂ„r jag bra men stressad som vanligt i psyket och paniken börjar komma tillbaka riktigt ordentligt nu ang lĂ€genhet, letar som en tok just nu och skickar ivĂ€g pm hela tiden och intresseanmĂ€lan och ringer för fullt i veckan till privata hyresvĂ€rdar. Men vi fĂ„r se helt enkelt vart vi hamnar, kanske kommer bli sĂ„ att de blir utanför Stockholm Ă€ndĂ„.. sĂ„ bye bye alla hĂ€r uppe... Ska ta och packa ned de sista nu och ringa mannen min. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: