stress


Som sagt sĂ„ har det varit stressigt för mig och har varit sjuk. Åkte pĂ„ en riktigt förkylning med hosta, feber, snuva och ont i huvudet men sĂ„ klart sĂ„ överlevde jag. Jag mĂ„r annars bra men börjar fĂ„ lite stress Ang barn grejerna nu och lĂ€genhet! Men mĂ„ste sluta stressa ocksĂ„ pga det Ă€r inte sĂ„ bra att göra det nĂ€r man Ă€r gravid och det kan faktiskt dö utav det, vilket fĂ„r mig alltid att tĂ€nka pĂ„ att inte stressa. Mitt psyke Ă€r bĂ„de upp och ned men behöver professionell hjĂ€lp men tar sĂ„ himla lĂ„ng tid att fĂ„ en tid till en psykolog. De senaste dagarna har annars varit bra. Haft killen hĂ€r hemma och vi har umgĂ„tts sĂ„ mycket det har gĂ„tt pga han jobbar massor. Jag ska börja frĂ„n och med nĂ€sta vecka pga jag var ju sjuk nu under veckan. 

Ska nu i veckan kolla pĂ„ vagn med Ă€lsklingen och vi fĂ„r se vad det kommer bli för vagn. Ska invĂ€nta karln nu och ta en dusch och sedan lĂ€gga mig i tid. TĂ€nkte ta en kopp te ocksĂ„ för jag har lite hosta kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: