Time for work

 
Bild tagen av Caroline. 
 
Adrian & Jag. 
 
Strax ska jag röra mig till jobbet och försöka fÄ in mÀnniskor pÄ baren sedan stÄ bakom baren (Àlskar att stÄ bakom baren). Vi fÄr se hur denna kvÀll blir. Hundarna Àr inne just nu men ska ta ut dom innan jag gÄr. Var och trÀffade bonus mammans vÀn med hennes son som Alisha gÄr i samma klass med. Var trevligt att trÀffa henne som alltid haha. 
 
Ska förklara bilden pÄ mig & Adrian ocksÄ. Vi har en hel del bilder tillsammans men den hÀr var faktiskt riktigt fin och vi fikade i ett centrum nÀrheten utav oss. Vi satt och gosade & pratade med varandra, sedan sÀger jag till mami att hon kan ta kort pÄ oss, Adrian Àr redo för att bli fotad. Men det som glÀdjer mig mest Àr att han har blivit sÄ stor redan & kÀrleken mellan oss Àr upp o ned. NÀr jag t.ex borta hemifrÄn mycket, jobbar, trÀffar kompisar eller sÄ, blir han sÄ pass arg att han inte pratar med mig ibland eller kommer frÄn ingenstans och slÄr mig pÄ benet. Men det Àr ju sÄ han uttrycker sina kÀnslor över att jag Àr borta sÄ mycket.. Jag kommer alltid att Àlska honom & jag vet att han tycker att det Àr jobbigt nÀr jag Àr borta mycket. UrsÀkta för lÄnga inlÀgget. 
Nu blir det att dra sig till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: