Längesen

 
 
 
Bilderna är tagna utav min vackra bonus mamma. 
För mer infromation om hennes priser & portfolio
Hennes hemsida. 
Facebook sida. 
 
 
Det var ett bra tag sen jag bloggade. Men som sagt så jobbar jag 6 dagar i veckan på en bar i Holiday World här nere. Det går väl sådär. Men ska till ett annat ställe ikväll och söka ett annat jobb som jag verkligen kommer kunna göra det jag vill göra. Jag mår super bra och trivs fortfarande här nere. Många i Sverige som undrar hur det går för mig så skriver här att det går super. Har dessutom inte nämnt att vi har fått en till familjemedlem hos oss. Jag kommer inte åka hem till Sverige nu i Juni eller Juli men vi får se i Augusti. Vädret här nere börjar bli allt mer varmare och börjar bli lite jobbigt att vara ute mitt på dagen. Ska rulla vidare nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: