Jobb & Sol

 
Fotograf: Caroline Bergström. 
Facebook sidan 
Hemsidan. 
 
Just nu så jobbar jag för fullt & det är massor som sker här nere. Det börjar närma sig 40+ nu och knappt inga moln längre. Det är så passt varmt att man ibland inte ens vill vara ute. 
Igår firade vi Adams födelsedag & vi hade det trevligt, dock så behövde jag dra iväg till jobbet. Började klockan 5 igår och jobbade full kväll. Jobbigt att bara stå men är otroligt roligt att jobba i baren. Jag mår bra men det är alltid uppförs backar & nedförs backar i livet. Men som sagt så har jag alltid en person som finns vid min sida & stöttar mig. 
 
Idag ska vi gå till Parque Sur, vilket är en riktigt stor park för barn. Höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: