Förkylning nu!?

 
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller grĂ„ta just nu, hur i helsike kan man vara förkyld nu nĂ€r det nĂ€rmar sig 40+ grader ute & solsken, inga moln? Är sĂ„ förvirrad men jag kan ha fĂ„tt det utav alla turister jag pratar med, trĂ„kigt om det Ă€r sĂ„. För jag hatar att vara förkyld, var dels varför jag ville ifrĂ„n Sverige för jag var det 365dagar om Ă„ret, Varje Dag helt enkelt. Jag ska strax ivĂ€g och handla nĂ„got att Ă€ta, sedan hemĂ„t och bara ta det lugnt för jag vill inte bli sjuk. KĂ€nner mig inte sjuk, utan jag Ă€r bara tĂ€ppt i nĂ€san, hosta och jag tror det kommer gĂ„ över nĂ€r jag fĂ„r i mig nĂ„got. FĂ„r ta och köpa vitlök typ haha, no kisses! Hoppas ni har det super. 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: