Varmt & Sol

Fotograf: Caroline Bergström 
 
 
Idag är det verkligen varmt, har redan varit iväg och köpte lunch till mig och köpte med mig två dunkar vatten, tungt var det och jobbigt att bära hem. Jag har dessutom redan hunnit duscha så nu känner jag mig fräsch haha. 
Min fysiska hälsa är betydligt bättre men hostan kommer tillbaka då o då, men den mentala är i full rulle igen och börjar bli riktigt jobbigt igen. Vet inte hur jag ska kunna hantera min mentala hälsa, jag hatar att må piss, vara otrevlig och tänka på allt som är jobbigt.. Speciellt när det gäller både jobb, familj, kärlek, allt helt enkelt. Vilka ska man lita på, vilka ska man inte lita på. Det är en stor fråga jag har till mig själv och går runt och funderar på hela tiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: