Svenska sprÄket

 
 
NÄgot jag har blivit dÄlig pÄ Àr mitt egna sprÄk sen jag flyttade ned hit. Jag har börjat svara pÄ engelska istÀllet till mina vÀnner i Sverige. Vet inte vad som hÀnt, men man har mest engelska och spanska vÀnner hÀr nere & dÄ pratar man mest engelska, dessutom hemma sÄ pratar vi mer engelska oftast. SÄ nÀr jag Àr och hÀlsar pÄ i Sverige sÄ förvÀnta er inte om jag pratar engelska, utan hÀng med bara dÄ haha. SkÀmigt jag vet, men det blir sÄ nÀr man bor i ett annat land och det Àr inte mÄnga som pratar svenska. Jag har svenska vÀnner ocksÄ men det Àr roligare att prata engelska för man utvecklar den sÄ mycket. 
 
NÀr jag flyttade ned hit sÄ var min engelska riktigt dÄlig, men nu Àr den betydligt mycket bÀttre. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: