Strax jobb

 
Idag har det varit både upp o ned, lite olika faktiskt.. Men jag mår annars super.. Är redan klar för jobbet och en fika med Malin och Mami innan man rör sig. Måste köpa en ny el cigg, min läcker så jag säger bara det till er, köp inte era på Good Smoke. Min har krånglat sen jag inskaffade den. Så ska köpa en ny nu på ett annat ställe som finns över hela världen faktiskt och de har super goda smaker haha. Är helt kär i smakerna. 
 
Nu i veckan ska jag också försöka ta mig till stranden och sola en massa, men vi får se när det sker, vill också kunna försöka ta mig till Primark, Pull & Bear och Beskha.. Måste skaffa nya kläder, allt börjar bli stort på mig, irriterande jag vet... Men nu ska jag rulla vidare. Ha det gött! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: