Jobb pÄ g

 
Jag vet inte hur mycket klockan var nÀr jag sista gÄngen tittade pÄ den inatt, men tror att den var halv 6 nÀr jag vaknde till och tittdade. Jag gick i alla fall upp imorse med alla och Ät frukost, sÄ att vi kunde sÀga hej dÄ ordentligt till M som har varit hÀr pÄ besök. Jag ska dessutom ivÀg och jobba ikvÀll, vi fÄr hÄlla tummarna för mig.. Börjar bli smÄtt trött pÄ det, men kanske kan fÄ ett annat likadant jobb men fÄr fast lön ÀndÄ. NÀr man stÄr hela tiden & inga mÀnniskor kommer etc, sÄ börjar man tÀnka vÀldigt mycket. SÄ pass mycket att jag har svÄrt igen att somna/sova, tÀnka positivt, vara positiv, trevlig.. Tycker det Àr riktigt jobbigt för jag Àr en vÀldigt glad tjej och positiv. SÄ vi fÄr se, mÄste ge mig ut och söka annat ocksÄ. 
 
Idag valde jag att mami fick sminka mig för hon gör det sĂ„ bra och det naturligt Ă„t mig. HĂ€r har ni en bild pĂ„ hur jag ser ut nu. Åh höll pĂ„ glömma! Jag fick ett jĂ€tte fint halsband och jĂ€tte fina örhĂ€ngen utav mami idag nĂ€r de kom hem efter de hade handlat. Blev sĂ„ glad fö rhar velat haft ett sĂ„nt halsband sĂ„ lĂ€nge nu. Dessutom sĂ„ vet hon vilka fĂ€rger som passar mig, sĂ„ det passar utmĂ€rkt pĂ„ mig. HĂ€r fĂ„r ni en efter bild. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: