Stora tjejen


Emelia vĂ€gde pĂ„ 2 mĂ„naders kontrollen 4570g och Ă€r 56,1 cm lĂ„ng! Tiden har gĂ„tt sĂ„ fort tycker jag, för 2 mĂ„nader sen vĂ€gde hon liksom 2666g och va 45cm. Hon vĂ€xer med storm steg och hon fick dessutom rota vaccinet, hon vart pĂ„ jĂ€tte dĂ„ligt humör resten av dagen och kunde inte komma till ro direkt. Hon börjar fĂ„ mer och mer en egen personlighet och man börjar se i hennes ögon att de börjar komma brunt mer o mer. Det bĂ€sta om dagarna Ă€r nĂ€r hon skrattar, ler och pratar massor och nĂ€r lillasyster Alexandra sjunger pĂ„ engelska till henne försöker hon ocksĂ„ sjunga haha, jag sjunger endast pĂ„ svenska dĂ„ de lĂ„ter bĂ€ttre men verkligen inte pĂ„ engelska haha dĂ„ jag icke Ă€r duktig pĂ„ sjunga. 

Ska ta och sova nu, mina ögon gĂ„r i kors. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: