OmstÀndigheter

 
 
 
Just nu sÄ Àr det vÀldigt körigt i mitt liv pga vissa omstÀndigheter, kommer tyvÀrr inte gÄ in pÄ vad denna gÄng men kommer förmodligen behöva skriva det snart. För er som undrar ja jag bor hos min mamma just nu men kommer flytta inom 1 vecka, söker dock lÀgenheter överallt och kommer förmodligen sluta med att jag flyttar ifrÄn Stockholm dÄ det Àr lÀttare att fÄ lÀgenheter utanför. 
 
PÄ mÄndag blir det BVC besök för Emelia och jag gissar pÄ att hon vÀger 4200g och har blivit 59cm lÄng. Hon har haft jÀtte svÄrt att bajsa idag och vet inte varför och hon Àr inte riktigt sig sjÀlv men vÀnder imorgon hoppas jag. Annars mÄr hon super och Àter hur mycket som helst haha, dags att spara pengar för nya tuttar haha! Ska dessutom till MVC pÄ onsdag pÄ en kontroll och prata om previtivmedel fast jag ej kan ha med hormoner pga dÄ vÀxer det cystor pÄ mig och koppar sprial har jag testat men det var verkligen ingen hit. SÄ vi fÄr se vad det blir och vad vi kommer fram till för jag har dessutom migrÀn sÄ hÄller tummarna att det finns nÄgot jag kan ta för jag vill verkligen inte bli gravid nu. Efter det sÄ kommer jag trÀffa min vÀn Sanna och hennes dotter Stephanie och vi tÀnkte gÄ runt i Liljeholmen, hoppas det Àr fint vÀder för dÄ kan vi gÄ runt trekanten dÀr. 
 
Ska ta och umgÄs lite med lillasyster nu dÄ Emelia sover. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: