NÀra vÀnner & Riktigt glad!



Denna vecka gick riktigt fort! Har trĂ€ffat och umgĂ„tts med min nĂ€ra vĂ€n Gabbi och vi har haft riktigt kul, hon behöver jag inte trĂ€ffa pĂ„ typ 6 mĂ„nader eller Ă„r och sen kĂ€nns allt som vanligt igen och som om vi sĂ„gs igĂ„r nĂ€r vi trĂ€ffas igen, det Ă€r dessutom sĂ„ ocksĂ„ nĂ€r de kommer till Nathisa. TrĂ€ffade henne idag och vi Ă„t middag och umgicks hemma hos henne, fick Ă€ntligen trĂ€ffa hennes sötnos! Som jag har lĂ€ngtat haha! Jag kan i allafall inte klaga pĂ„ den hĂ€r veckan! 


Är ocksĂ„ extremt glad för har kommit in pĂ„ mina tvĂ„ kurser som jag ska plugga pĂ„ deltid nu, ska plugga barn och fritid, kategorierna i det kommer bli special pedagogik, lĂ€rande och kommunikation. Vill ju bli barnskötare till och börja med sĂ„ blir mĂ„nga fler kurser i höst sen. FĂ„r bara söka tvĂ„ pĂ„ komvux sĂ„ fĂ„r helt enkelt vĂ€nta till höst sen. Jag mĂ„r för övrigt fysiskt bra men psykiskt sĂ„ Ă€r det sĂ„dĂ€r, kommer fĂ„ trĂ€ffa en psykolog nĂ€sta vecka och kommer bli skönt att fĂ„ prata med nĂ„gon utomstĂ„ende för en gĂ„ng skull och det handlar ingenting om lilla Emelia faktiskt utan helt enkelt om hur jag mĂ„r runtomkring oss. Emelia gör jag allt för och tar henne först framför allt och alla! Min lilla prinsessa Ă€r verkligen mitt allt haha, lĂ€ngtar tills hon börjar prata mera och kan börja sitta sjĂ€lv. 



Orkar knappt ögonen öppna sĂ„ tĂ€nkte slockna nu nĂ€r Emelia ocksĂ„ har somnat. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: