Mens




Jag blir galen! Hur kan min andra menstruation göra ont till skillnad frĂ„n den första jag fick nu efter förlossningen? Min mensvĂ€rk ju har nu dödar typ mig, det hĂ€r gör ju ondare Ă€n att föda barn tycker jag haha, jag kanske Ă€r galen men detta gör ondare haha. Mannen slutar strax pĂ„ jobbet sĂ„ vi fĂ„r se vad vi hittar pĂ„, jag vill Ă„ka ivĂ€g och gĂ„ en promenad med Emelia i vagnen sĂ„ vi fĂ„r hoppas pĂ„ att han ocksĂ„ Ă€r med mig pĂ„ planerna. I vĂ€ntan sĂ„ hĂ„ller jag pĂ„ att vĂ€nta pĂ„ att kladdkakan ska bli klar och har precis bytt pĂ„ Emelia och satt henne i bil barnstolen som ni kan se pĂ„ bilden. FĂ„r jag som jag vill idag sĂ„ ska vi ut! Det Ă€r otroligt fint vĂ€der ute sĂ„ vi ska ut! FĂ„r ta en Alvedon Ă„t vĂ€rken men tror inte det kommer hjĂ€lpa mig.. 

Ska ta ut kladdkakan nu och sedan packa ned den och göra mig i ordning sĂ„ jag Ă€r klar nĂ€r han har kommit. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: