vecka 31


En gammal bild ifrĂ„n somras. 


Jag har ju totalt glömt bort att berĂ€tta att jag befinner mig i vecka 31 nu hehe. SĂ„ 9 veckor Ă€r det kvar nu till lillen kommer, hon rör sig riktigt mycket just och sparkar massor, de Ă€r lite obehagligt nĂ€r hon sparkar mot revbenen men dĂ„ brukar jag buffa lite pĂ„ magen sĂ„ hon slutar typ haha för de gör ont ibland. Jag mĂ„r mycket bĂ€ttre idag och jag hoppas att de hĂ„ller i sig att nu sĂ„ jag kan dra till jobbet under veckan. Jag ska ta och vĂ€cka Ă€lsklingen snart, tycker sĂ„ synd om honom som jobbar sĂ„ mycket nĂ€tter nu. Men de Ă€r bĂ€ttre betalt pĂ„ nĂ€tterna Ă€n dagarna, har glömt att berĂ€tta vad han jobbar med och han jobbar som vĂ€ktare för g4s. Vi fĂ„r se hur kvĂ€llen slutar idag vet Ă€nnu inte vad som ska ske. Men vi fĂ„r se. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: