Sen frukost & Sov hos mamma






Jag sov hos mamma inatt och umgicks med lillasyster Alexandra igÃ¥r kväll, dock sÃ¥ var vi vakna sent för vi tittade pÃ¥ Supernatrual och det är faktiskt en bra serie. Trodde jag aldrig skulle gilla den men den är riktigt bra. Jag mÃ¥r i alla fall bra och jag är inte sjuk längre sÃ¥ halleluja! Idag ska jag och fästmannen träffa hans kompis och tjej, mannen sa att vi ska bjuda dom pÃ¥ middag men frÃ¥gan är vad för än sÃ¥ länge kan jag inte komma pÃ¥ vad. Han ligger och sover fortfarande pga han har jobbat natt men äntligen sÃ¥ är han ledig idag och jag är överlycklig för dÃ¥ kan jag fÃ¥ umgÃ¥s med honom. Nu kanske har nÃ¥gra tips pÃ¥ vad man kan servera för mat? Jag är inte jätte duktig pÃ¥ laga mat men jag kan. 


Ska ta och göra i ordning frukost nu för bÃ¥de Alexandra och mannen som sover haha och mig, jag vet de är sen frukost men vi mÃ¥ste äta nÃ¥got sÃ¥ tror jag tar o gör scones med ägg och lite grönsaker och annat. Vi ses senare! 

Kommentarer
» Jessy

Vilken fin bild!

Svar: Tack :)
Stephanie Lindgren Redman

2015-11-08 17:16:51
URL: http://nouw.com/JessyGunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: