Ensam

En gammal bild, ca 1månad sen. 
 
 
 
Ikväll blir jag ensam här hemma för mannen skulle tydligen jobba natt igen så lite ledsen fick jag bli. Han är dock tillbaka imorgon på morgonen men då kommer jag dra iväg för ska till jobbet då. Dock så såg jag att vi hade haft en gas läcka idag på jobbet så vi får hålla tummarna att de är borta tills imorgon för just nu vill jag bara slita av håret av tråkhet! Är inte sjuk längre så de är skönt men har fortfarande problem med nacken efter krocken och ryggen, det domnar i mina fingrar om jag håller telefonen i 10min ens bara eller om jag bär en lätt påse, fattar verkligen inte. Jag får ta och kolla upp det efter graviditeten för just nu får jag inte magnetröngta mig. Har en foglossning också som är på mig haha men brukar massera mig själv då eller ta en varm dusch. 
 
Nu ska jag ta och göra lite Te tänkte jag och sen kolla på Supernatrual. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: