DÄlig uppdatering, lÄngt inlÀgg.

 
 
Jag vet att jag har varit dÄlig med att uppdatera min blogg pÄ senaste veckorna men har verkligen inte haft nÄgon ork. Jag har haft sÄ jobbigt med foglossningen och har börjat fÄtt sammandragningar som gör ont, vi var pÄ ett rutin ultraljud som BM skickade oss pÄ och vÄr lilla tös kommer vara vÀldigt liten nÀr hon kommer ut och vÀga mindre Àn 3kg tror de. Dessutom sÄ har min mage sjunkit under denna natt och mÄng ai familjen tror att hon kommer titta ut innan detta Är Àr slut, vilket jag och fÀstmannen icke vill. Vi vill att hon ska komma i januari för det blir roligare för henne dÄ senare i livet med att fylla Är osv och inte fÄ presenter samma mÄnad. Vi kan ju inte bestÀmma nÀr hon ska komma ut men vi hÄller tummarna att hon hÄller sig inne i magen tills januari i alla fall. Hon har t.o.m lagt sig ned med huvudet nerÄt nu sÄ Àr smÄtt lite orolig eftersom vi fortfarande har skötvÀskan att fixa, lite mer blöjor, pyjamaser, kudden till sÀngen och tÀcket. Lite smÄ saker som Àr kvar men har ÀndÄ lite panik just nu.. Vi fÄr se helt enkelt om hon tittar ut före jul, efter jul eller i januari. 
 
 
Jag mÄr annars bra och lÀgenheten Àr fortfarande inte helt klar det med men det fixar sig nu i veckan tror jag. 
BÄde jag och fÀstmannen har haft vÀnner över hÀr och vi har haft riktigt trevligt, dessutom fick jag en hel dag med shopping med honom och vart lite chockad men han sa att vi bÄda förtjÀnar det och behöver dessa grejer till oss, fick ÀndÄ lite panik ang vi har saker kvar att fixa hit till lÀgenheten och till tösen vÄr men han sa att det ordnar sig och nÀr han faktiskt sÀger sÄ, sÄ har han alltid rÀtt. MÄr betydligt bÀttre just nu Àn i början av mÄnaden men det som fÄr mig att mÄ skit Àr foglossningen. sammandragningarna och illamÄendet Àr tillbaka. Dock sen 2 dagar tillbaka sÄ har jag börjat fÄtt en massa hugg dÀr hon ligger med huvudet och kan knappt vÀnda mig i sÀngen och har bÀrjat fÄtt ont till och frÄn.. Har ingen aning om vad det Àr men de flesta har sagt att det Àr pga hon har fixerat sig dÀr nere osv.. Kommer bli sjukskriven snart via lÀkaren och min BM trÀffar vi pÄ onsdag igen och dÄ fÄr vi se vad hon sÀger, blir ett till ultraljud den 9 sÄ dÄ hoppas vi att hon har gÄtt upp mer tills dess. 
 
Nu ska jag ta och titta pÄ nÄgot med fÀstmannen min sÄ ses vi. 
 

Kommentarer
» Robex Lundgren

snygg bild

2015-12-01 10:39:29
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: