Upptagen & Trött

 
Bilder frÄn min Instagram de senaste dagarna pÄ vÀg ned till Barcelona och igÄr.
 
 
Har varit utomlands i drygt 1 vecka i Spanien nÀrheten av Barcelona men mÄdde riktigt dÄligt psykiskt och ville hem, hÄller pÄ att ordna upp sig lite nu. Har dÀrför varit upptagen och har varit riktigt trött sÄ har inte orkat blogga sÄ mycket. Jag mÄr annars bra Àr i vecka 17 nu och snart vecka 18. Ska pÄ UL den 14 Augusti sÄ det kommer bli spÀnnande och se vilket kön det Àr. 
 
IgÄr var jag i stan med F min man och fikade och hade en mysig middag, vi pratade en hel del om vÄr framtid med barnet och hur allt kommer bli. Vad vi bÄda behöver bli bra pÄ. Vi bÄda har byggt upp vÄrat förhÄllande vÀldigt mycket och det har faktiskt blivit bÀttre men fortfarande smÄ saker som vi blir smÄ irriterade pÄ men det jobbar vi pÄ. Ska ta och sova hos mamma inatt med F och vi ska umgÄs med dom och prata lite ocksÄ. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: