Sol & Irriterad

 
Gammal bild ifrån April när jag var och fikade i stan, finns att se på min Instagram. 
 
 
Vet inte hur mitt humör har varit, men det har varit för jävligt idag och låter andra drabbas utav det. Försöker tänka på annat när jag är arg men det går inte. Sovit extremt dåligt också vilket har säkert påverkat mitt humör, alla som är i min väg är typ dumma i huvudet idag. Dagens planer ser väl lite konstiga ut men ska försöka ta och komma hem i tid för att äta middag och umgås med familjen lite, har varit iväg mycket de senaste dagarna och inte sett dom. Det positiva med dagen är att det är solsken ute och lite varmt men kalla vindar, som sagt det är Sverige vi bor i. Hur får ni bort de jobbiga humör svägningarna, någon som har ett tips? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: