Mobil blogga

 

Idag vet jag faktiskt inte vad planerna blir, haft extremt ont i kroppen och halsen sĂ„ tror att jag faktiskt Ă€r pĂ„ g att bli sjuk, inte ovanligt tanke pĂ„ hur ofta jag blir sjuk. Bebisen mĂ„r bra tror jag, vet att jag inte lagt upp en magbild men det Ă€r för att man knappt ser nĂ„gon skillnad frĂ„n vecka 14. Är i vecka 17 nu och man ser lite bara att det putar ut nu men inte alls mycket, mina nĂ€ra och kĂ€ra berĂ€tta för mig att magen kan komma senare. Är dock lite orolig bara men om brösten fortfarande gör ont till och frĂ„n sĂ„ lever den, har haft sĂ„ kallade smĂ„ "sammandragningar"dĂ€r nere som de sĂ€ger att bebisen för pĂ„ sig dĂ„ eller att livmodern förbereder sig pĂ„ en förlossning senare dĂ„ den ska komma. SmĂ„tt orolig blir man ju nĂ€r magen inte vĂ€xer, ser alla andra i Facebook grupperna i mina veckor att de har jĂ€tte fina magar och söta. LĂ€ngtar ju sĂ„ till min ju. 

Vi fĂ„r se vad dagen kommer bestĂ„ utav, som sagt kĂ€nns som om jag Ă€r pĂ„ g att bli sjuk sĂ„ vi fĂ„r se. 

Kommentarer
» Natti

Oroa dig inte gumman för vissa kommer magen snabbt vissa inte :) sammandragningar kan komma tidigt.. Jag fick mage i vecka 6. Och sammandragningar börja vecka 10.. Och du har gÄtt över den oroliga tiden sÄ nu Àr det bara att vÀnta och njuta :)

Svar: tack sÄ mycket för svaret. Jag hoppas bara att magen ska komma snart som möjligt för vill ju ha en mage som alla andra. :)
Stephanie Lindgren Redman

2015-07-30 12:21:02

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: