Jurassic Park

 
 
Kommer köra ett Jurassic Park maraton med de gamla filmerna, har ju redan sett den nya pÄ BIO och tyckte inte om den sÄ mycket men som sagt det var ett bra tag sen jag sÄg de gamla och har inget för mig resten av eftermiddagen och kvÀllen sÄ det ska bli mysigt. Dock sÄ Àr det fint vÀder men har redan varit ivÀg med mamma och bonus pappan Pelle och handlat och fixat en massa.
 
Höften har blivit betydligt bÀttre men har ont till och frÄn nÀr jag har överanstrÀngt den. Nu ska jag bara ta det lugnt sÄ fÄr vi se ocksÄ imorgon och den veckan som kommer om min mage vill vÀxa lite mer, har knappt vuxit nÄgot alls fast jag gÄr in i vecka 16 imorgon. 

Kommentarer
» Anonym

Vem Àr det som Àr pappa till barnet?
Är ni i ett förhĂ„llande?
Vart ska ni bo?
Vad sÀger dina förÀldrar?
Hoppas du kan svara pÄ frÄgorna iallafall, missade totalt att du hade haft frÄgestund :)

Svar: Det Àr min pojkvÀn/fÀstman Filip Lemetti. Vi Àr i ett förhÄllande nu ja, vi hade ett uppehÄll tidigare men nu Àr vi tillsammans & allt Àr betydligt bÀttre nu Àn förut mellan oss.
Vi kollar pÄ lÀgenheter och kommer snart ha en faktiskt.
Mina förÀldrar Àr jÀtte glada och kan knappt vÀnta tills den kommit.
Stephanie Lindgren Redman

2015-07-24 09:16:30

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: