Humör & Planering

 
Bild ifrÄn min Instagram, tagen igÄr. 
Idag har det varit riktigt segt men mÄr i alla fall bÀttre och mitt humör Àr bÀttre idag. Dock sÄ Àr brösten kaos, gör sÄ jÀvla ont i dom igen, vet inte vart jag ska ta vÀgen. Men jag har precis Àtit nyss och det vart potatis sallad med rostbiff, mums. Vi fÄr se vad kvÀllens planer blir, ska trÀffa Steffi en stund tror jag och vi fÄr se vad vi kommer hitta pÄ. 
 
Har dessutom tittat pÄ vagnar just nu och vi fÄr se om det blir en Brio eller Bugaboo i slutet av Augusti, lika bra att titta nu, lÀgenhet Àr snart fixat i alla fall sÄ allt flyter pÄ just nu och jag kommer dessutom fÄ mamma pening sen sÄ snacket om att jag inte kommer fÄ det Àr bullshit, kommer visst fÄ det och kommer kunna fixa bostadsbidrag under tiden jag Àr mammaledig. Hoppas ni har haft en solig dag, hÀr Àr det sol och vÀrme just nu. Ska hoppa in i en dusch nu och göra mig i ordning. 
 

Kommentarer
» Anonym

Du fixar det! BrĂ„s du pĂ„ mig sĂ„ med vilja, svett o lite tĂ„rar sĂ„ gĂ„r allt! Love ❀

2015-07-17 19:09:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: