STRESS



Gud va mycket stress jag har just nu, vilket inte Ă€r bra just nu.. Jag har sĂ„ extremt mycket att göra imorgon och hinna med! Vi ska överallt imorgon, dessutom hinna tvĂ€tta kl 19.00 och allt börjar redan frĂ„n klockan 7.30 imorgon, banken ska vi till, de sista julklapparna, handla mat, Ikea en snabbis, hinna hem sĂ„ fĂ€stmannens mamma kan komma över med den maten hon vill ha hĂ€r pĂ„ julafton, mannen ska trĂ€na, hinna Ă€ta, klĂ€ granen med mannen, hĂ€mta grejer hos nĂ„gon och lĂ€mna bilen till mor min fĂ„r mannen göra för jag mĂ„ste vara hemma nĂ€r tvĂ€tt tiden startat, slĂ„ in julklapparna och sen sova! Det Ă€r en hel del grejer som mĂ„ste göras helt enkelt, juste ska hĂ€mta ut ett paket hĂ€r i affĂ€ren ocksĂ„ innan dom stĂ€nger klockan 20.00. 

Julafton ska jag börja stĂ€da direkt efter frukosten, dammsuga, skura golven, stĂ€da badrummet, sov rummet och i köket. Sedan sjĂ€lv ta en dusch och fixa sig. Mamma, pappa Pelle och Alex kommer vid 12:30 - 13:00 och mamma har en massa mat med sig ocksĂ„. 

SĂ„ ni kan ju förstĂ„ min stress jag har, Ă€r sĂ„ stressad att jag har en jĂ€tte jobbig halsbrĂ€nna som verkligen brĂ€nner i matstrupen men tror ocksĂ„ min magkatarr Ă€r pĂ„ g tillbaka, kĂ€nner igen symtomerna. Önska mig lycka till imorgon och pĂ„ julen! 


Kommer ej blogga under dessa tvĂ„ dagar sĂ„ God Jul pĂ„ er! Kanske slĂ€nger upp en jul bild pĂ„ Julen om jag hinner! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: