Sjuk



Nu Ă€r jag verkligen sĂ€ng liggandes, orkar knappt röra mig ens. Är helt ned förkyld, vĂ€rldens hosta och huvudvĂ€rk samt ont i öronen. Inte bara det utan jag har vĂ€rkar ocksĂ„ o har haft det hela natten, tur som sĂ„ Ă€r dom pĂ„ g att sluta nu. Kommer ligga hĂ€r hela dagen nu och sedan fĂ„r vi se om jag ens orkar göra nĂ„gon middag till mig och mannen. FĂ„r nog bli soppa tanke pĂ„ min hals. Vill verkligen inte vara sjuk just nu, missar sĂ„ mycket och dessutom sĂ„ kommer jag vara instĂ€ngd hör hemma i 2 veckor sen nĂ€r lilla tjejen vĂ„r har kommit pga RS-viruset. SĂ„ vill spendera tiden utanför lĂ€genheten nu. Är i vecka 38 sĂ„ de Ă€r inte lĂ„ngt kvar till Bf men min egna Ă„sikt tror jag att de kommer bli innan Bf men det tror inte mannen. Ska ta och göra te nu och sen fĂ„r vi se! 

Kommentarer
» Anonym

Man kan vara ute och gÄ Àven om hon Àr nyfödd!

Svar: Ja det vet jag ocksÄ sÄ klart. men tÀnker icke riskera nÄgot pga andra individer..
Stephanie Lindgren Redman

2015-12-27 14:13:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: