Jul & Sjuk


Bilder tagna idag. 


Ja som sagt sĂ„ vill jag först skriva God Jul pĂ„ er fast klockan Ă€r över 00. Vi fick ihop allt och jag hann med allt som behövdes göra, mamma, Pappa Pelle och Alexandra kom vid halv 2 och dĂ„ satte vi igĂ„ng med maten direkt, Alexandra och FĂ€stmannen hjĂ€lptes Ă„t med att fixa i ordning de sista med grannen och Pelle tog de lugnt faktiskt. Vart en hel del mat tanke pĂ„ att min svĂ€rmor hade ju med sig en massa mat ocksĂ„, sĂ„ nu har jag och mannen en del mat framöver men fĂ„r se om vi orkar Ă€ta allt, han lĂ€r ju göra det men icke jag pga jag har blivit sjuk nu pĂ„ kvĂ€llen. I alla fall svĂ€rmor och fĂ€stmannens lillebror kom vid 4 tiden och dĂ„ började vi alla Ă€ta mat, i vanliga fall i alla Ă„r som jag har firat jul sĂ„ har vi Ă€tit först innan Kalle Anka men nu valde vi att Ă€ta efter pga fĂ€stmannens mamma jobbade pĂ„ sjukhuset idag. Det var riktigt trevligt och vi fick dessutom besök av mannens kompis Emil och hans flickvĂ€n, de firar ej jul utan de firar i januari, de Ă€r frĂ„n Ryssland dĂ€rför. 


Jag vaknade upp imorse med en rejĂ€l förkylning med tĂ€ppt nĂ€sa men de avtog, tills nu ikvĂ€ll. Har haft tappat rösten nu, ont i högra örat, tĂ€ppt nĂ€sa och kliande hals och feber, dessutom sĂ„ har jag jĂ€tte mycket vĂ€tska i kroppen just nu att det ser ut som om jag har botox lĂ€ppar och vĂ€rldens tjockaste fötter haha! Har dessutom en massa sammandragningar och förvĂ€rkar ikvĂ€ll som jag hoppas pĂ„ att de blir bĂ€ttre. Blir en hel dag hemma imorgon för min del i allafall. 


God Jul igen pĂ„ er! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: