Inflamation



Vet inte om jag ska skratta eller grĂ„ta just nu, just nĂ€r jag vĂ€l har sĂ„ himla ont och jobbigt med graviditeten sĂ„ ska min inflamation komma tillbaka i höften! Kan inte göra nĂ„got Ă„t det förutom sjukgymnastik och varma bad plus ha vete kudden pĂ„ höften. Vill inte riskera att fĂ„ en kortison spruta dĂ€r nu nĂ€r de Ă€r bara ca 3 veckor kvar till Bf. Jag fĂ„r helt enkelt stĂ„ ut tills jag fött och det blir inte bĂ€ttre utan det blir vĂ€rre, har dessutom rört pĂ„ mig en massa vilket förlossningen avrĂ„de mig att göra nu sista veckorna men kan inte göra nĂ„got Ă„r det dĂ„ de hĂ€nt en komplikation med min och fĂ€stmannens bil! Kan sĂ€ga sĂ„hĂ€r i alla fall att jag ej vill bo kvar hĂ€r pga det som hĂ€nde med vĂ„r bil, tur som sĂ„ har vi ju hel försĂ€kring pĂ„ den sĂ„ vi lĂ€r fĂ„ en ny pĂ„ mĂ„ndag eller tisdag, hĂ„ller tummarna för det! MĂ„ste inhandla det sista för julen pĂ„ onsdag haha, ska försöka hinna trĂ€ffa Luiza ocksĂ„ en snabbis, blir sĂ€kert en fika snabbt i stan dĂ„. Mannen gjorde middag till oss ikvĂ€ll och han lyckades faktiskt med maten denna gĂ„ng, de andra gĂ„ngerna har de varit för starkt för mig men idag gick det, under tiden han gjorde det sĂ„ tog jag ett varmt bad och kopplade av.  Ska ta och titta pĂ„ en film med fĂ€stmannen nu och sedan blir det sĂ€ngen, Ă€r sĂ„ himla trött! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: