O.B.S lÄngt inlÀgg!

 
 
 
 
 
Jag har vÀldigt mycket funderingar om hur jag vill ha det i mitt liv, kom precis hem frÄn en liten promenad, ville vara ute lÀngre men orkade verkligen inte nÀr jag Àr förkyld och huvudet bara hÀnger typ. Men har funderat en massa och tÀnker vÀldigt ofta pÄ hur mitt liv varit, misstagen jag gjort, sÄrat mÀnniskor och mig sjÀlv.
 
Redan Är 2012 sÄ gjorde jag nÄgot som jag absolut inte ville göra, Ängrar det Àn i dag och har jÀtte svÄrt att sova p.g.a det och min operation jag gjorde den 25 Januari 2013. Ni har sÀkert lÀst dom inlÀggen frÄn min förra blogg .
 
Men sÀttet för mig att kunna försöka gÄ vidare om det Àr att prata om det flera gÄnger, den personen jag kan göra det med just nu Àr min bonus mamma . Hon Àr den som faktiskt förstÄr mig till 110% nÀr det gÀller min abort jag gjorde och operationen. Visst det kanske Àr jobbigt att jag tar upp det flera gÄnger men hon har sagt att det Àr bara bra och att hon alltid lyssnar och ger mig stöd. Hade varit super hÀrligt ocksÄ om min bonus syster var hÀr och jag kunde prata med henne om det men det gÄr ju inte.
 
Jag har sÄn Ängest att jag alltid fÄr ont i bröstkorgen och fÄr svÄrt att andas, det Àr jÀtte jobbigt. I det lÀget försöker jag tÀnka pÄ nÄgot roligt jag varit med om eller tÀnka pÄ att lugna ned mig och försöka tÀnka framÄt men det blir sÄ himla svÄrt att göra det. Jag hatar att mÄ sÄ hÀr för jag tÀnker pÄ det dygnet runt. Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden och Àndra allt, men pÄ ett annat sÀtt sÄ önskar jag inte det, för dÄ kanske jag inte hade varit hÀr pÄ den vackra ön Gran Canaria. 
 
Det jag ocksÄ funderar och tÀnker pÄ Àr att jag alltid gör en massa misstag och sÄrar personer i min omgivning. I december sÄrade jag inte bara 1 person utan betydligt fler och jag Ängrar det sÄ himla mycket. Den jag mest har Ängest över Àr min bonus mamma, att jag sÄrade henne riktigt hÄrt och jag tÀnker pÄ det varje dag, jag har bett om ursÀkt antal gÄnger och kan fortfarande göra det för jag mÄr inte bra över att jag sÄrat en person som verkligen bryr sig om mig och öppnar sina armar för mig.
 
Om jag skulle beskriva mig just nu sÄ skulle jag sÀga att jag Àr, grym, elak och dum. Jag tycker inte synd om mig sjÀlv men jag Ängrar oerhört det jag gjort mot henne och skulle göra allt om jag kunde för att kunna fÄ se henne med det största leendet! Jag har varit dum och elak och jag mÄste lÀra mig utav mina misstag nÄgon gÄng, kan inte alltid göra samma misstag. Jag Àr glad över att dom ÀndÄ hjÀlper mig om jag behöver hjÀlp (fast jag ibland skulle vilja hjÀlpa mig sjÀlv och blir sur, men som familj sÄ hjÀlper man varandra), dom hjÀlper mig för att dom bryr sig och hon Àr den som verkligen Àr rÀdd om mig. I början förstod jag inte det men nu förstÄr jag det och Àr sÄ lycklig lottad att det i alla fall finns nÄgon som verkligen gör det. Jag Àlskar dig min bonus mamma och det finns ingen som har ett sÄ stort hjÀrta som du har! 


Varför jag inte har bloggat pÄ ett tag Àr för att jag inte har orkat och jag har jobbat en massa. Börjat pÄ morgonen och slutat sent pÄ kvÀllen. Dessutom sÄ har jag inte velat blogga för har inte haft nÄgot att blogga om och designen pÄ min blogg Àr jag trött pÄ. Jag har ju som sagt tÀnkt en hel del om hur jag vill ha mitt liv och hur jag mÄr ocksÄ, dÀrför har jag inte skrivit.
 
Jag kanske öppnar mig vÀldigt mycket nu i bloggen men jag vill bara att ni ska veta att alla mÀnniskor gör misstag och det finns vissa som kan gÄ runt med ett leende pÄ lÀpparna, men mÄr riktigt dÄligt över saker som har hÀnt. Alla kan inte vara perfekta fast vi mÀnniskor önskar det ibland! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: