Söndag pÄ stranden

 
 
Bild tagen av Caroline Bergström. 
 

IgÄr var jag ju som sagt pÄ stranden med familjen, vi hade super roligt och stranden vi var pÄ kÀndes bÀttre Àn de andra pÄ nÄgot sÀtt. Man kunde hÄlla koll pÄ smÄ barnen och inte oroa sig för nÄgot, bara ta det lugnt. Vi var kvar dÀr tills klockan började nÀrma sig 5. Det blev en god middag sen nÀr vi kom hem och mot slutet av kvÀllen sÄ stod det kort pÄ schemat. Jag somnade nÄgon gÄng efter 12 och vakande till o frÄn under natten. 
 
Idag ska man ta sig till en djuraffÀr för att köpa nytt hundfoder till Athello eftersom han har sÄ konstiga utslag efter vi började med det nya fodret. Och han Àr lös i magen dÄ o dÄ. Jag mÄr i alla fall mycket bÀttre idag, somnade med musik i öronen igÄr sÄ det fÄr mig att sova bÀttre om nÀtterna. Blir att gÄ tillsammans till fotbollen sen. Tar med kameran sÄ jag kan fota lite mer. Nu ska jag röra mig. Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: