Mitt liv utomlands

 
(Bild tagen av Caroline) 
 
Jag flyttade utomlands för ca 1mÄnad sen och allt har bara rullat pÄ och gÄtt super bra för mig. Men det psykiska har ocksÄ blivit bÀttre men det berarbetas hela tiden. Till skillnad frÄn Sverige Àr Spaninen annorlunda, det finns svenskar hÀr ocksÄ men dom Àr helt annorlunda till skillnad frÄn hemma i Sverige. Man kan inte heller lita pÄ nÄgon hÀr nere förutom sin familj, för en hel del mÀnniskor snackar runt hÀr.  
 
Idag skulle jag göra ett prov pÄ bartendér utbildningen men det fÄr ske en annan dag för att det gÄr krÀksjukan hÀr hemma och jag kan ha fÄtt det jag med, jag mÄr lite bÀttre men kÀnner fortfarande att jag inte kan gÄ pga det smittas lÀtt. Idag fÄr se vad som sker helt enkelt, inget planerat Àn sÄ lÀnge.  

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: