En dag pÄ Gran Canaria

 
IgÄr blev jag fotograferad utav min bonus mamma C. 
SmÄ syskonen och pappa Äkte ivÀg till lillebrors fotbollstrÀning, medans dÄ passade jag och C pÄ att fota mig i 1 timme ungefÀr. Det blev riktigt fina bilder och jag trivdes och gillade alla bilder som togs. 
 
Jag mÄr lite sÄdÀr för att har varit hÀnging dom senaste dagarna och Àr det fortfarande. 
Idag spydde A och man blir ju bara mer orolig dÄ om man sjÀlv kommer att spy. 
Imorgon ska jag försöka vara pÄ utbildningen klockan 11 tror jag och vi fÄr se hur allt slutar. 
För har haft praktik 00:00 varje dag under natten, har ej kunnat gÄtt dÄ pga vissa anledningar. 
Ska i alla fall bita mig i lÀppen imorgon och kÀmpa. 
 
Nu Àr det sÀngen som gÀller.
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: