Vill inte drömma

 

Bild lÄnad ifrÄn weheartit.com

 

°Jag nÀnmer inget namn om vem killen var i drömmen. För det Àr just han som jag kÀnner i drömmen, men tydligen kÀnde jag alla andra ocksÄ förutom min vÀn? 

 

Vi var pÄ nÄgot sÀtt i en undervisnings sal . Han och jag hade pratat en del med varandra och det verkade som om vi var tillsammans vi höll om varandra. Men efter  det har gÄtt ett tag sÄ skÀr helt plötsligt en kvinna upp tÄrta och ber alla sÀtta sig med deras nÀrmaste i salen.

Jag satte mig dÄ bredvid Killen jag kÀnner och vi pratade, och dÄ sa en vÀn till mig "hej" och jag frÄgade "vad gör du hÀr"? SÄ hÀr lÄngt ifrÄn hemma? "Jag vet inte" svarade hon som var min vÀn, det jobbiga var ocksÄ att jag kunde inte se ansiktet pÄ henne (kunde ej se vem det var), precis dÄ Àr det en annan tjej i salen som spyr upp hallonpaj som lÀraren/kvinnan hade skÀrt upp Ät oss. Jag tittade pÄ tjejen som spydde och hon mÄdde inge bra och killen som jag var tillsammans med sa dÄ "ja hopp nu kommer jag ocksÄ bli sjuk". Vilket jag dÄ sa "nej det kommer du inte, du skulle ha blivit det för lÀnge sen dÄ". --- Sen vakna jag.

 

Tydning. 

Fara: Ljusa framtidsutsikter.  RÀdda nÄgon ur: Den du drömmer om att du rÀddar kan bli din ovÀn. 

SpySjukdom: Som sÄ mycket annat i drömmens vÀrld Àr tolkningen den rakt motsatta. Drömmer du att du eller nÄgon annan Àr sjuk skulle det alltsÄ betyda hÀlsa och ett lÄngt liv. 

Salong/Sal: Det behöver inte vara du som Àr sjuk, men du fÄr höra talas om nÄgon som har blivit sjuk. Rör det sig om ett möte eller sammantrÀde betyder det obehagligheter genom en Àldre person. 

Undervisning: Du drömmer att du deltar i nĂ„gon kurs. Drömmen kan tydas i överförd bemĂ€rkelse: Du vill ha reda pĂ„ nĂ„got du Ă€r osĂ€ker om. Det kan t.ex gĂ€lla en viss persons förehavanden nĂ€r vederbörande ”inte har tid” med dig. 

Frukt/hallon: Om du Ă€r sjuk och drömmer om en skĂ„l med olika frukter kommer du snart bli frisk. Är du redan frisk betyder drömmen att du ska bli lycklig. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: