Vill inte drömma om just HAN!

 
 
 
 
Drömmen handlade om att jag var först hemma och klÀdde pÄ mig. Min bonus mamma sa Ät mig att vi skulle gÄ och dÄ gjorde vi det. Av nÄgon konstig anledning sÄ hamnade vi borta vid ett hotell. Hon stod och prata med nÄgon annan och jag stod och pratade med en kille och han började hÄlla om mig och blev kÀrleksfull mot mig? 
Han gav mig ocksÄ en kyss och jag jag en kyss tillbaka. Och sen sÄ skulle han röra sig och jag, bonus mamman.. Vi tog en taxi och taxi chaufförn körde ivÀg. Sedan vakna jag. Just denna person vill jag inte drömma om! 
SÄ detta var som en mardröm för mig. 
 
 
 
Om en KYSS:  Att drömma om en kyss kan vara nog sÄ trevligt sÄ lÀnge det varar Men efter du vaknat upp vÀntar grÀl och upprörda kÀnslor. AlltsÄ den personen som jag kysste kommer brÄka med mig och visa upprörda kÀnslor. 
 
Om BIL: Att jag sjÀlv Äkte i bilen, utan ej körde den och det var inte en bilolycka. SÄ betyder det att jag kommer fÄ vara med om en ovÀntad kÀrleksupplevelse. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: