Saknad och Svek

 
Från i somras. 
 
Att sakna Sverige är väl okej att göra? Jag saknar dock inte vädret haha. Jag mår sådär just nu, mycket som går runt i huvudet på mig men det får jag ta tag i. Finns minnen som man aldrig kan radera ur huvudet på en, jätte jobbigt men önskar att jag aldrig hade gjort de valet jag gjorde. Hade varit en helt annan människa också tror jag. 
 
Jag saknar min bonus syster jätte mycket och samt alla andra! Och de vänner som man trodde att man kunde ha kontakt med fortfarande, fast man flyttat till ett annat land, kan man ju redan glömma.. Dagarna här är underbara men ibland kan de bli uttråkade men då får man det tråkiga att bli roligt istället! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: