Nostalgi

 
Bild pÄ mig frÄn förra veckan pÄ vÀg ned till stranden. 


Lite roligt att man bodde pÄ det dÀr hotellet förra Äret nÀr man var hÀr för första gÄngen med min pappa, hans tjej Carro, Alisha, Adam och Jonathan. Under tiden vi var hÀr sÄ vÀntade hon Adrian (lillebror) ocksÄ haha. Och nu bor vi hÀr haha. Eller jag flyttade ned hit i september och dom har bott hÀr över 1Är nu.
SÄ pÄ vÀg ned till stranden förra veckan sÄ bad jag min bonus mamma ta en bild pÄ mig utanför hotellet. 
 
Idag har det för övrigt varit ett riktigt konstigt vÀder tycker jag, bÄde sol, vÀrme, regn och monligt haha. Men nu Àr vi alla hemma och det Àr snart middag som vÄran bÀsta kock hÄller pÄ att göra, det vill sÀga Caroline. Hon Àr riktigt duktig pÄ att laga mat. Jag mÄr för övrigt bra men har fortfarande blandade kÀnslor. Nu ska jag rulla vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: