Hon som får mig att vilja fota!

 
 
Finns en kvinna som har fått mig att vilja fota och fota! Det är min bonus mamma Caroline (ni hittar henne här). Hon är den som fått mig mest inspererad att vilja fota en massa och fina bilder. Jag börjar gilla det mer och mer, tar med mig oftast kameran varje gång vi ska gå iväg någonstans och vill fota men ibland blir det inte så. Jag vill och försöker fota varje dag. Hon fotar så fina bilder så det är inte så konstigt att jag också vill börja då! Försöker lära mig allt hon gör också. 


Ikväll blir det att ta det lugnt med bonus mamman och pappa som till slut kom hem för en liten stund sen. 
Vi ska sitta ute och spela kort och bara va. Vi ses imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: