Ändra sig

 
Bild frÄn min instagram. 
 
Jag ska ta och bestÀmma mig nu, ska vÀlja ett datum och Àndra pÄ mig totalt. Och dÄ menar jag med allt. Kommer vara en helt annan person, inte samma Steffie som ni har lÀrt kÀnna, ni kommer fÄ lÀra kÀnna mig pÄ nytt. Jag kommer inte vara den tjejen som bryr sig mer om andra, utan kommer börja bry mig mer om mig sjÀlv och vÀlja mina beslut och vad jag vill göra. Vad jag ska göra. Ska skriva upp en lista pÄ vad som jag vill göra och sedan kunna checka av den listan. Den ska hÀnga pÄ min vÀgg för att jag ska kunna bli mer positiv pÄ det jag vill göra. Ska dessutom börja le mera och ta mitt tjocka arsle och bege mig ut! har dessutom ett annat alternativ och andra val som jag kan göra. Har redan fÄtt flera alternativ. SÄ ska bestÀmma datum och sedan uppfylla det jag skrivit ned pÄ check/mÄl listan. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: