Tips om filmer.

 
Den hÀr filmen har jag nog sett över 10 gÄnger nu och den Àr fortfarande riktigt bra! Kan inte sluta titta pÄ den och jag tröttnar aldrig pÄ den. SÄ bra Àr den, sÄ bra att man t.o.m grÄter Ät filmen, skrattar. Jag rekomenderar att ni ska se den! Den Àr vÀrd att se, tro mig. 
 
 
Filmen Life as we know it Àr en lika bra film som The blind side. 
Den handlar om tvÄ singlar som Àr gudförÀldrar Ät en flicka som heter Sophie. Men mitt i allt bra sÄ hÀnder det som bÄde Josh och Katherine inte var bereda pÄ. Deras liv vÀnds upp o ned. I filmen sÄ skrattar du och grÄta kan du ocksÄ göra men det Àr riktigt bra. 
 
 
 
Filmen What to expect Àr riktigt rolig och bra, den Àr blandad med komedi och drama. Haha gÄr inte att sluta skratta nÀr man tittar pÄ den, men visst den kan ara sorlig ocksÄ men filmen Àr sÄ pass bra att man skrattar mest i den. Allas liv förÀndras under filmen ocksÄ. Den Àr i alla fall vÀrd att se. 
 
 
 
Action filmen Wanted Àr en riktigt bra film som man heller inte tröttnar pÄ. Kan se den tusen gÄnger och den Àr fortfarande bra och spÀnnande. Rekomenderar att ni ser den. 
 
 
Battle of the year Àr en film som kommit ut i Är och den Àr grymt bra! En dans film som handlar om en tÀvling som vanligt. Men jag sÀger bara en sak den Àr bÀttre Àn Streetdance filmerna. Ni ska se den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: