Steffie tipsar!

 
The Vow Àr en film som Àr bÀttre Àn Dear John tycker jag. Den handlar verkligen om hur en kille kÀmpar för en kvinna. Det ni inte fÄr veta utav mig Àr att allt förÀndras för bÄda tvÄ och man fÄr vara med om skratt, grÄt och lycka. Visst man önskar att alla kÀrleks filmer kunde ske i verkligheten, men i denna film kan faktiskt det som sker i filmen ske i verkligheten bland oss mÀnniskor. SÄ titta pÄ den. 
 
 
The boy in the striped pajamas Àr en riktigt bra film som jag verkligen inte kan slÀppa. Handlar om en pojke som Àr tysk och en annan pojke som Àr jude. Denna film utspelas under tiden förintelsen var. Den Àr vÀldigt berörande och bra. Kan se den om och om igen om jag vill för det Àr riktigt bra. Rekomenderar att ni ska se den, för dÄ kanske ni fÄr en annan blick om hur vissa tyskar var egentligen under förintelsen. (Àr inte rasist men tycker verkligen synd om de judar som fanns dÄ). 
 
 
 
21 Jump Street Ă€r en komedi som man absolut inte kan sluta skratta Ă„t haha. TvĂ„ korkade poliser som Ă„tervĂ€nder till skolan som tĂ€ckemantel för att stoppa ett par ungdomar som hĂ„ller pĂ„ med nĂ„got olagligt. De ska försöka lista ut och ta fast vem som ligger bakom allt. Men det hela slutar med att de gĂ„r emot reglerna ocksĂ„. Är ni nyfikna pĂ„ hur det slutar.. Se den! 
 
 
 
INSIDIOUS CHAPTER 2 Ă€r en riktigt Ă€cklig film som fastnar i huvudet pĂ„ dig nĂ€r du ser den. Du mĂ„ste först se den första filmen för att kunna förstĂ„ andra filmen. Men om du vill skita pĂ„ dig och inte kunna sova om nĂ€tterna sĂ„ ska du se denna. BĂ„da filmerna Ă€r bĂ€ttre Ă€n dom dĂ€r skit filmerna Paranormal Activity. Äcklig skrĂ€mmande ansikten och ett ansikte som verkligen inte försvinner ut huvudet pĂ„ mig haha. Har vĂ€ldigt lĂ€tt för att tro pĂ„ saker som lever efter döden osv. SĂ„ jag var en aning rĂ€dd nĂ€r jag sĂ„g dessa. Den Ă€r sĂ„ bra. Kan titta pĂ„ skrĂ€ckfilmer och bli lite rĂ€dd men dom hĂ€r tvĂ„ filmerna har verkligen fĂ„tt mig rĂ€dd. SĂ„ de dom, det Ă€r vĂ€rt! 
 
 
 
 
 
Savages var en film jag sÄg pÄ bio Är 2012 med en tjej kompis. Det Àr en film som handlar om tvÄ killar och en tjej som dom delar pÄ och droger. Jag hatar droger, men i den hÀr filmen sÄ gör killarna affÀrer med fel mÀnniskor och allt slutar i en enda stor röra. FrÄgan Àr vilka överlever och vilka blir dödade?
 
 
 
 
 
The Croods Àr en riktig familjefilm med komedi i sig. Tror jag aldrig har slutat skratta sÄ mycket som jag gjorde nÀr jag sÄg den med mina smÄ syskon. Lillebror ville se den dagen efter han sÄg den. Lillasyster gillade den. Min bonus mamma satt ocksÄ o skrattade en massa. Jag rekomenderar att ni ser den för den Àr sÄ bra! Och vi ska inte tala om Screenshot haha! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: