TvÀtta!

 
 
Det fanns en tvÀtttid redan ikvÀll sÄ nu Àr allt tvÀttat, satte igÄng en maskin hÀr uppe i lÀgenheten ocksÄ sÄ nu Àr allt tvÀttat, tack o lov för det var mycket tvÀtt faktiskt. Emelia har fortfarande ont magen men det börjar bli bÀttre nu, hatar dock mina amnings bh:ar för dom ör för smÄ för mina bröst sÄ mÄste skaffa nya och nya amnings inlÀgg mÄste jag skaffa för mina bröst lÀcker enormt mycket och det spelar ingen roll om jag lÀgger det i flaska eller i kopp, det rinner fortfarande en massa haha och Emelia Àter en hel del, sÄ nya amnings bh:ar Àr jag ute efter! Jag mÄr annars bÀttre ocksÄ, bÀttre Àn igÄr men det kanske beror pÄ att jag fick sova lite nu pÄ eftermiddagen och har tagit det lugnt men fÄr hÄlla tummarna att jag Àr pÄ bÀttringsvÀgen och att det hÄller i sig nu och vÀnder. Ska strax hoppa in i en dusch och sedan blir det mys framför en film. SÄ nu tÀnker jag sÀga godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: