Åka bort..

Jag kan inte lĂ€gga upp nĂ„gon bild ifrĂ„n min platta och jag vet inte varför.. Men till saken nu i alla fall, jag kĂ€nner att jag typ bara vill Ă„ka bort i 1vecka och bara ta det lugnt och slĂ€ppa allt för en gĂ„ng skull.. Har fĂ„tt sĂ„ dĂ„liga svar och just nu Ă€r det en tid i mitt liv som Ă€r riktigt jobbigt men har inget med mitt förhĂ„llande att göra.  Jag mĂ„r lite sĂ„dĂ€r, ena dagen sĂ„ försöker jag tĂ€nka pĂ„ annat och sen kommer allt pĂ„ en och samma gĂ„ng, allt Ă€r pĂ„ vĂ€g att rasa men min fĂ€stman fĂ„r mig att försöka tĂ€nka kan pĂ„ annat hela tiden och tĂ€nka positivt men Ă€r sĂ„ extremt svĂ„rt! SĂ„ helst skulle jag vilja Ă„ka bort nu i 1vecka och bara befinna mig pĂ„ ett hotell med pool och ett rum som Ă€r lugnt och bara fĂ„ tillbaka min energi och allt.. Det Ă€r sĂ„ extremt mycket sĂ„ jag kan inte skriva allt, hade blivit ett alldeless för lĂ„ngt inlĂ€gg dĂ„. 
Ska ta och försöka sova nu fast lilltjejen Ă€r extremt aktiv just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: